A normal girl who loves arts :)

Monday, May 9, 2011

Case 13

Hai... Hii... Hei... Hoi... :D

Dengan perasaan teruja,saya nk isyhtihar bahawa saya sudah faham mcm mana nk buat 'AKAUN'... Itu baru dr segi perasaan,dr segi perbuatan lg dahsyat... haha! bla dh tau saya sudah tau nk buat akaun,tanpa perasaan segan silu,saya terus meloncat sambil berkata 'Yeay! Aida dh boleh buat akaun'... Pastu apa lagi senyum sampai nmpak la gigi yang x berapa nk cantik ni kan...haha! :D


Nk tau kenapa saya teruja gila? sebab,setelah hampir 4 bulan study akaun,hari nie baru nk fhm.and then,esok exam akaun plak...haha! harap2 la bleh buat.ermmm,sebelum terlupa,saya nk ucapkan trillion terima kasih kpd Nur Aizatul Aliaa atau nama glamournya 'Aiza' atau yang paling glamour 'Alios'... Hoho! Aiza ni la yang berhempas-pulas ajar saya akaun td... dia pnya la terang dengan penuh semangat,dengan harapan kawannya boleh fhm akaun... Akhirnya,boleh jgak kwn dia 2 a.k.a nurul aida la... haha! Tahniah kepada anda wahai Aiza... ngee~ xD errrrrrrrrr,sampai sini sudah la sbb dh x tau nk ckp apa. Lastly,


I


ACCOUNT


No comments:

Post a Comment